20 februari 2012

Måndag

Idag är det Måndag, och då brukar alltid jag & Vilgot åka till öppna.. men inte idag! 

Idag så har vi varit iväg och sålt babyskyddet, då vi inte behöva de längre som att vi köpt ny barnbilstol. 
Sen åkte vi åh tankade, efter det åkte vi hem en sväng, sen vidare till mamma & pappa.. 
Då jag skulle ha mamma med mig till Söderhamn. 'Även syster följde med! 
I Söderhamn så åkte vi runt på lite olika affärer, fick med oss en hel del hem faktiskt! 

Som bland annat ny overall åt Vilgot, nya leksaker, ny kläder och så. 
Sen blev de även lite nytt till mig.. sen fick även mamma & syster med sig lite hem :)
Så tog vi även oss en liten fika! 

Så idag har det varit fullfart hela dagen! 

Nu är vi hemma och har precis ätit mat. 
Så nu ligger min go unge på golvet och rullar runt med ny leksaker!
Hel nöjd kille! 
Och Wiktor sitter och spelar gitarr! 

Ska ta och lägga mig en stund och vila, som att jag nu är helt slut i kroppen. 
Är ju inte helt frisk ännu.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar