15 december 2011

Torsdag

Hejhej!

Som alla vet så närmar sig jul med stormsteg, nästa helg, 9 dagar kvar och inte ens tillräckligt med snö.. vart är min julkänsla? någon måste ha tagit den ifrån mig i år. haha! 

Men vad kan man begär när man inte ens har lite vitt på backen? haha.. ja, nog om det..

Idag vakna jag runt klockan 9 då båda grabbarna fortfarande sov. 
Klev upp duscha och gjorde mig i ordning. 
Efter fick jag väcka grabbarna, gav lilleman mat, byte blöja och klädde på honom.
Sen bar de väg till Bollnäs lämna grabbarna i Röste hos lillens farmor och farfar , 
själv åkte jag vidare till stan för att gå till tandläkaren och ta en liten titt i affärer. 

När vi kom hem gjorde vi lunch, efter blev de att sätta igång med tvättning och städning!

Nu är vi äntligen klar och fått lillen att sova, efter att han varit vaken hela dagen. 
Så nu var han måttligt trött prinsen min! 


Gohjärtat! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar